2013. november 3., vasárnap

Deron - Kiejtések

Mivel jellemző rám, hogy istentelen bonyolult nevei vannak a szereplőimnek és most is kaptam olyan üzenetet, amiben azt kéri valaki, hogy akárcsak a Lisette-nél, itt is írjam le, hogy képzelem a kiejtést, ezért ezt most elintézném :D
Itt vannak a nevek, ha esetleg még valakié érdekel titeket, jelezzétek :)

Deron Pilewicz - Döron Pilevic
Peter Stenson - Pítör Sztenzon
Katarzyna Pilewicz - Katarzsa Pilevic
Anthony Struvio - Entoni Sztruvió
Mattheo Javierez - Máteó Hávierez
Eiza Houston - Eiza Hjúszton
Walter Bennington - Valter Bennington
Andrea "Andy" Moja - Endi Modzsá

Nem tudom, kihagytam e valakit, ha igen, jelezzétek :)
Értékeljétek ezt, mert kicsit belehaltam abba, hogy így kellett leírnom egyik-másik nevet (a 'Pítörrel' például egy darabot is otthagytam a szívemből, az nagyon fájt) mert angolos vagyok :D
Szörnyű futam volt, de semmi gond, a következő jobb lesz :) 1-2 nap és jön az új rész :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése